Uređaji za dekarbonizaciju - SPIN
Dekarbonizacija motora čisti: komoru za sagorevanje, kompresioni deo glave motora, čelo klipa, vrhove dizni u cilindru, vrhove grejača u cilindru, vrhove svećica u cilindru, siceve izduvnih ventila, telo i glavu izduvnih ventila, izduvnu granu, EGR ventil, varijabilnu geometriju turbine, izduvne lopatice turbine, rasteretni ventil turbine, katalizator, DPF filter (filter nesagorelih čestica dizela), vrhove temperaturnih senzora DPF-a i vrhove lambda sondi od naslaga ugljenika nastalih tokom redovnog rada bezinskog ili dizel motora.
Sam motor NE POSEDUJE mogućnost "samočišćenja", pa je do sada jedini način čišćenja podrazumevao rastavljanje motora i čišćenje delova mehaničkim putem, što je veoma zahtevan i skup postupak.
Dekarbonizacija je proces koji služi da iz vašeg motora uklonite ovakve naslage, a vrši se tako što se u vaš automobil upumpava posebna smeša vodonika, koji za sebe vezuje ugljenik koji se nalazi u motoru i koji se zatim putem prljavog gasa izbacuje kroz izduvnu granu vozila. Dekarbonizacija se koristi kao način za čišćenje motora.
Simptomi koji pokazuju da je vaš motor verovatno zaprljan i zapušen ugljeničnim naslagama su slabiji i nepravilan rad motora, gubitak snage, crni dim iz auspuha, veća potrošnja, a ponekad se čak mogu osetiti i neprijatni mirisi u samoj vozačkoj kabini.
Međutim, da li se ispalti tretirati naše motore na ovaj način i da li dekarbonizacija zaista čisti naše motore?
Istraživanja su rekla DA. Utvrđeno je da posle samo jednog tretmana motor vašeg automobila postaje čistiji za 60%, a da posle drugog tretmana motor potpuno postaje čist od ugljenika. Ovakvo čišćenje dovodi do mnogo boljeg rada motora, čime se produžuje vek vozila ali i obezbeđuju bolje performanse. Cena ovakvog tretmana obično se kreće oko 40 - 50 evra, a mehaničari savetuju da se barem jedan tretman radi na 50-60.000 pređenih kilometara što i nije veliko ulaganje.
Uređaj za dekarbonizaciju motora OXY Mate - 02.013.13
• Napajanje 230V 50Hz (ne iz akumulatora vozila)
• Visoka efikasnost energije zahvaljujući patentiranom modularnom sistemu
• Kućište od nerđajućeg čelika (AISI 316L)
• Intuitivni ekran na dodir od 3“ (inča)
• Senzor vibracije sa meračem obrtaja (dok motor radi)
• Kontinualna kontrola gustine elektrolita i signal za potrebu dopune nivoa vode
• Prikladno za Benzin / Dizel / LPG motore do 3000cc
• Android aplikacija za prenos podataka
• Uz proizvod se dobija 1kg KOH (02.013.19)
Uređaj za dekarbonizaciju motora i usisne grane OXY Master Plus - 02.013.15
• Napajanje 230V 50Hz (ne iz akumulatora vozila)
• Visoka energetska efikasnost
• Elektrolitične ćelije u boci u modularu od nerđajućeg čelika (AISI 316L)
• Intuitivni ekran na dodir od 10“ (inča)
• Bluetooth senzor obrtaja (dok motor radi)
• WiFi-Bluetooth povezivanje
• Kontinualna kontrola gustine elektrolita i signal za potrebu dopune nivoa vode
• Eksterni mehurasti filter (kako bi se izbegao povrat plamena)
• Prikladno za Benzin / Dizel / LPG motore do 8000cc
• Android aplikacija za prenos podataka
• Uz proizvod se dobija 6kg KOH (02.013.19)
Prenosivi uređaj za dekarbonizaciju motora OXY Mobile - 02.013.17
• Ekran osetljiv na dodir 5’’ (inča)
• Zvučna obaveštenja za kraj tretmana
• 2.4 GHz WiFi povezivanje
• Ulazni napon: 10-16V DC
• Snaga: 15W
• Rezervoar: 2 litre
• Kompaktan i lagan
• Dimenzije: 30x28x18cm
• Težina: 3.7Kg