Kvarovi:
- Upravaljački relej i/ili ulazni magnet pregoreli
- Rotor promenio boju
- Namotaji rotora odlemljeni
- Izolacija namotaja izgorela
Izolacija namotaja izgorela
Upravljački relej i ulazni magnet preopterećen
Rotor preopterećen, namotaj rotora odlemljen
Uzroci:
Kod gore navedenih kvarova radi se o predugom iniciranju preko kleme 50 pod opterećenjem (npr. vozilo pokrenuto anlaserom)
Posledice:
Kod preopterećenosti anlasera, on se dugo inicira preko kleme 50 a da se motor vozila ne upali, do kvara dolazi na sledeći način:
- Svi namotaji (upravljačkog releja, ulaznog magneta, rotora i namotaja) u anlaseru se zagrevaju zbog čega pregoreva izolacija namotaja
- Pregorevanje izolacije i odlemljivanje namotaja rotora dovodi do prestanka rada anlasera
Ukoliko se sretnete sa ovakvom situacijom znajte da nije greška u materijalu ili proizvodnji, te zahtev za reklamaciju nije opravdan.
Izvor: Slike kvarova na Bosch proizvodima