Stručnjaci za bezbednost utvrdili su da je oko pola miliona vozila Fijat-Krajsler grupacije podložno ozbiljnim hakerskim manipulacijama što je svakako izazvalo pažnju javnosti u svetu automobilizma. Novinar magazina jednog američkog magazina je želeo da se na ličnom primeru uveri u ovakve trvdnje pa je dopustio dvojici hakera da preuzmu kontrolu nad njegovim Jeep Cheerokee, u toku vožnje.
Tokom test vožnje tom prilikom organizovane na autoputu, hakeri su putem sofisticiranog softvera posebno razvijenog za tu namenu iz kilometrima udaljenih stanova kontrolisali klima uređaj automobila, ukljičivali audio system i onemogućili vozaču pristup kontrolama, a onda su uključili brisače i sistem za pranje vetrobranskog stakla. Kako bi se dodatno zabavili, hakeri su na displeju "čirokija" projektovali svoju fotografiju. Ono što su potom uradili je prosto neverovatno. Hakeri su uspeli da isključe motor, manipulišući sistemom za dotok goriva automobila čime je "čiroki" praktično ostao bez pogona na autoputu i počeo da usporava i staje.
Drugi deo testa izvršen je na poligonu gde su tokom eksperimenta hakeri uspeli da isključe kočnice
zbog čega je vozilo završilo u jarku pored poligona. Nakon ovog eksperimenta stručnjaci su zaključili da je putem GPS sistema ili sistema mobilne telefonije kojim je test vozilo bilo opremljeno u potpunosti moguće preuzeti kontrolu na vozilom i na određenim brzinama čak i izvesti skretanje u levo ili desno. Generalno ovakvi testovi se izvode kako bi se unapredila bezbednost savremenih automobila opremljenih sofisticiranom informacionom tehnologijom. Zastrašujuće jeste ipak, da je moguće sa udaljenog mesta preuzeti kontrolu nad vozilom u pokretu.