Razvoj potpuno automatizovanog vozila predstavlja veoma složen projekat. Bosch se približava potpunom rešenju zajedno sa holandskom kompanijom TomTom. Razvoj potpuno automatizovanog vozila predstavlja veoma kompleksan projekat. Bosch se približava kompletnom rešenju na kom radi u saradnji sa čuvenom holandskom kompanijom TomTom.
Dve kompanije sarađivaće će u domenu proizvodnje karata za visoko-automatizovanu vožnju. Holandski TomTom radiće na dizajnu potrebnih mapa dok će se kompanija Bosch baviti projektovanjem potrebnih specifikacijama kao i ovog celokupnog sistema. Ideja iz koje proishodi cilj kojem inženjeri Bosch-a I TomTom-a teže jeste da automatizovana vožnja bude moguća na autoputevima do 2020. godine. Trenutno se obavljaju testiranja na autoputevima u Nemačkoj i Sjedinjenim Američkim Državama. Do kraja 2015. godine cilj jeste da sistemi za visoko automatizovanu vožnju budu opremljeni veoma detaljnim i visoko preciznim mapama koje inače proizvodi TomTom. Za početak, sistem će biti operativan na autoputevima pre svega u Nemačkoj i SAD-u a kasnije će se pokrivenosti proširiti na ostatak Evrope i Američkog kontinenta. Ove specifične karte za visoko automatizovanu vožnju i mape koje se koriste klasičnim navigacionim uređajima razlikuju se u dva segmenta.
Pre svega, preciznost je značajno veća, do 10 cm. Materijal mape za visoko-automatizovanu vožnju sastoji se od više slojeva. Osnovni sloj za navigaciju koristi se za izračunavanje rute od tačke A do tačke B, uključujući niz puteva po kojima se može voziti. Sloj za lokalizaciju koristi novi model pozicioniranja koji omogućava izuzetno precizne podatke mape, a automatizovano vozilo ih upotrebljava za precizno određivanje svog položaja u traci. Da bi to obavilo, vozilo upoređuje prepoznatu okolinu s odgovarajućim podacima u delu za lokalizaciju. Na taj način vozilo može precizno da odredi svoj položaj u odnosu na put i okruženje. Sloj za planiranje koji sledi nakon lokalizacijskog sloja sadrži ne samo atribute kao što su površinske oznake puta, saobraćajni znakovi, ograničenja brzine itd, već i prostorni podaci o geometriji i profilu puta, uključujući zavoje i nagibe. Uz pomoć tih vrlo detaljnih podataka o traci automatizovano vozilo može da odluči u kom trenutku in a koji način da promeni traku. U visoko-automatizovanoj vožnji sigurnost i udobnost uveliko zavise od ažuriranih potadataka o mapi što vozilima daje mogućnost da odaberu najbolju strategiju vožnje. Kako bi obezbedili pravovremeno ažuriranje sistema vozni park za mapiranje kompanije TomTom redovno će biti na putevima i precizno mapirati nove puteve i rute, informacije o promenjenim uslovima na putu zabeležene na ovaj način prebacivaće se na server i uneti u digitalnu bazu podataka.
Podaci iz baze se tada šalju nazad vozilu u pokretu, što mu omogućava da efektno “vidi” dalje od dometa svojih senzora. Ova saradnja kompaniji Bosch i TomTom nastavak je već postojećeg uspešnog partnerstva. Na taj način se omogućava predviđanje rute unapred i prikladno prilagođavanje strategije vožnje. Sistem rano prepoznaje potencijalne rizične tačke iza brda ili na početku saobraćajne gužve i automatski pravovremeno prilagođava brzinu vozila.