Vezivanje sigurnosnih pojaseva je nužno da bi čovek mogao da preživi saobraćajnu nesreću. Korišćenje sigurnosnih pojaseva vozilu strogo je definisano Zakonom o bezbednosti saobraćaja. U slučaju da pojas nije vezan, posledice se udvostručuju zbog toga što telo putnika naleće na upravljač, ili komandnu tablu u trenutku kada vazdušni jastuk izleće.
Prilikom vezivanja pojasa, potrebno je proveriti da li donji i gornji deo dobro leži uz telo. Ako se pojas veže preko kabaste zimske jakne, postoji mogućnost da će telo skliznuti ispod pojasa. Preporuka je da se u toku vožnje odloži višak garderobe.
Podaci iz simuliranih sudara dobijaju se pomoću specijalnih test-lutki koje se pričvršćuju za sedište. Ove lutke su replika ljudskih tela sa kičmenim pršljenovima, kostima a često i sa kožom. Praktično svi vitalni delovi lutke su opremljeni senzorima koji mere karakteristike sila koji se generišu tokom sudara. Za frontalne kreš testove se koristi lutka koja ima podlaktice sa šakama koje se stavljaju na točak upravljača. Sistemi kojima su lutke opremljene veoma su kompleksni pa su samim tim test lutke veoma skupe i često se njihova cena kreće preko više desetina hiljada eura.