23. aprila 2014. Auto China je po 13. put otvorila je svoja vrata ,auto šou koji se održava svake dve godine u Pekingu . Magneti Marelli je učestvovao na ovoj izložbi po trinaesti put - sa izložbenim prostorom koji svedoči o sposobnost ove kompanije na polju snadbevanja proizvođača automobila širom sveta i isticanju vodećih tehnologija u svim oblastima poslovanja kompanije :osvetljenje , kontrola motora , elektronski sistemi , suspenzije , amortizeri , plastične moduli , izduvni sistemi , motorsport i aftermarket .
Na ovogodišnjem China Auto, Magneti Marelli preuzeo ulogu snabdevača tehnoloških rešenja na automobilskom tržištu gde doživljava konstantan rast , uz obim proizvodnje u 2013 od skoro 21 miliona vozila sa povećanjem od 14,7 % u odnosu na 2012 ( izvor IHS ) . U tom kontekstu , Magneti Marelli je završio 2013. godinu sa prometom od 358 miliona evra , što je povećanje od 24,5 % u odnosu na 287,4 miliona u 2012. godini.
Kompanija je izgradila značajnu prisutnost u ključnim strateškim oblastima kineske automobilske industrije ( Šangai , Jiading ,
Guangdžou , Uuhu , Hangžu , Čangčun , Čangša , Hefej , Foshan i Ksiaogan ) sa devet industrijskih lokacija koje trenutno zapošljavaju oko 3000 ljudi (uključujući i Joint Venture ) , od kojih je više od 10 % zaposleno u sektoru istraživanje i razvoj. Ove godine tema izložbe Auto China je bila usmerena na " Zelene" tehnologije za održivu mobilnost , u kontekstu regulatornih okvira koji će takođe u Kini biti donešeni u bliskoj budućnosti , a koji nameću sve strožije granice za vozila u pogledu zagađenja i emisije .Magneti Marelli je izlagao svoja ključna rešenja koja predstavljaju dugoročne metode i tehnološke principe koji su testirani u moto-sportu sa KERS ( Kinetic Energy Recovery System ) i druga električna rešenja za iskorišćenje energije , primenjena po prvi put u " seriji " rešenja za " LaFerrari " HI - KERS hibridne sisteme. Nastavljajući sa inovacijama magneti Marelli je predstavio track road osmosis koncept , GDI ( Gasoline Direct Injection ) direktni sistemi za ubrizgavanje koji je nedavno apliciran u Formuli 1.
Tehnologije koje se odnose na automobilsko osvetljenja će takođe biti sve više u stanju da daju svoj doprinos u smislu eko održivosti kao i bezbednosti i dizajnu . U tom smislu Magneti Marelli , kroz projekte u oblasti automobilskog osvetljenja. Najnoviji "E -light" , je nedavno priznat od strane Evropske unije kao " eko-inovacija " . " E - light " je LED oboreni modul koji nudi uštedu energije sa većim performansama osvetljenja . On otprilike troši 1/6 manje u odnosu na normalne halogene sijalice ( 11 wat naspram 68 wat ) . Evropska zajednica je prepoznala " E -light" kao Eko - inovaciju koja je u stanju da obezbedi proizvođačima automobila , uštedu od 1 g CO2/km, s obzirom na stroge evropske propise o emisijama koje će stupiti na snagu u 2020. godine i koji će nametnuti na proizvođače granicu od 95 g CO2/km . Opet iz perspektive " održive mobilnosti " , takođe su u Pekingu predstavljena dva simulatora sa aplikacijama " Electronic Horizon " i "Fuel Economy Assistant " , za optimizaciju potirošnje .
Na izložbenom prostoru su bila smeštena dva simulatora sa aplikacijama " Electronic Horizon " i " Fuel Economy Assistant" , sa ciljem prikazivanja optimizacije potrošnje . Prelazimo na druge tehnološke oblasti: Magneti Marelli je u W1 paviljonu ( štand W01 ) , je predstavio kompletan asortiman analognih i digitalnih instrument tabli , i nudi ciljani i personalizovan odgovor potrebama tehnologije za sve modele automobila , od ekonomskih verzija za premijum vozila.
Područje sistema suspenzije je u Peking predstavilo upotrebu kompozitnih vlakna - laganih materijala koji se koriste za kreiranje komponenti vešanja . Među njima je upotreba Hibrid FRP ( vlakana ojačane plastike ) za stvaranje frontalnih ruka kod ogibljenja . Na temu amortizera bilo je reči o 35 mm sistemu koji se koristi na Maserati Ghibli koji je bio izložen. Za smanjenje emisije na izduvnim sistemima predstavljen je modul za injektiranje i mešanje izduvnog gasa za SCR ( selektivni katalitički reduktor ) sistem , kao i rešenja za prilagođavanje zvuka na osnovu zahteva proizvođača automobila .
Izvor: FIAT_NEWS_MAG_14_MM_UK