Kod ovakvog sistema se koriste elementi potpunog elektronskog paljenja sa pojedinačnim bobinama za svaki cilindar. Izlazni stepen sa tranzistorima snage može biti ugrađen u bobinu, upravljačku jedinicu (EKM) ili u posebnom modulu. Bobina je kompaktna sa indukcionim kalemom štapnog oblika direktno na svećici. Na gornjem delu nalazi se električni priključak za primar i elektronski deo sa EFU diodom kao zaštitom od prenapona.
Princip rada se ne menja u odnosu na elektronsko paljenje ali se unapređuju radne karakteristike i učinci bobine u širokom radnom opsegu, kao i zaštita jer je struja primara kao i elektromagnetna polja sekundara izuzetno veliki (sekundar ima od 50 do 150 puta veći broj navoja od primara). Otpor primara iznosi u proseku oko o,5 Ω a otpor sekundara oko desetak kΩ . Ovakvi sistemi mogu da budu izvedeni i u obliku modula
Izvor: automehatronika.wordpress.com