Prijavom na B2B omogućavate sebi:
- praćenje i naručivanje dnevnih akcija
- praćenje i naručivanje dvonedeljnih akcija
- praćenje i naručivanje vanrednih i ostalih akcija
- uvid u naš kompletan asortiman
- informacije o aktuelnim proširenjima asortimana
- specijalne cene
- ne zavisite više od našeg radnog vremena
B2B predstavlja specijalizovani sajt sa našom ponudom gde su posetioci umesto fizičkih, pravna lica koja imaju pregled ponude i mogućnost poručivanja proizvoda. B2B se povezuje sa našim informacionim sistemom iz koga dobija sve potrebne podatke o lageru, stanju, dokumentima, cenama, konto karticama itd. Prednost ovakvog načina poslovanja se ogleda u tome što će se sve promene prikazati u realnom vremenu kroz B2B portal i vaša mreža poslovnih saradnika će moći u bilo kom trenutku da ima pristup vašoj ponudi.
Zašto Autostart internet naručivanje?
Autostart E-Comermerce je na raspolaganju 24 sata dnevno, što omogućava kreiranje narudžbine u bilo kom trenutku i sa bilo koje lokacije.
Prelaskom na ovaj način kupovine proces naručivanja ćete značajno ubrzati, a uz to ćete u svakom trenutku moći proveriti status vaše narudžbine.
Zašto da koristim ovaj način poslovanja?
- Pretraživanje artikla po više kriterijuma
- Smanjenje troškova i vremena samog procesa nabavke artikala
- Brza i jednostavna promena narudžbe
- Praćenje statusa reklamacija - RMA
- Poređenje specifikacija artikala
- Multimedijalne informacije o artiklima (video, slike, dokumenti)
- Praćenje najava nabavki, promena cenovnika, popusta...
Šta mi je potrebno za korišćenje?
Za korišćenje Autostart E-Commerce sistema potrebno Vam je:
- Osnovno poznavanje rada na računaru (internetu)
- Pristupni podaci (korisničko ime i lozinka)
- Pristup internetu sa bilo koje lokacije
Da bi postali korisnik našeg B2B portala prvi korak je da se prijavite na isti. To možete učiniti na način da kliknete na ovaj link.
Za detaljnije uputstvo za korišćenje našeg B2B portala kliknite na ovaj link.